vineri, 7 octombrie 2011

Steve Jobs... Apple... iDevice

S-a incheiat o era... a disparut unul dintre cei mai importanti oameni ai ultimelor decenii. Steve Jobs (1955 - 2011), caci despre el este vorba, s-a stins din viata, fara sa ne arate chinul prin care a trecut si lasandu-ne in urma lui o mostenire foarte valoroasa. Ne ramane acum sa speram ca cei care au ramas sa ii continue munca, sa se ridice macar aproape de valoare, insipratia si realizarile lui. Toti, sau aproape toti ne-am uitat admirativ la creeatile Apple, cel putin din 2006 incoace, de la lansarea primului MacBook Pro, un laptop ce a revolutionat piata IT, sau unii chiar de mai devreme, de la aparitia primului iMac, calculatorul desktop all-in -one. Popularitatea Apple la nivel mondial si-a inceput ascensiunea puternica odata cu lansarea primului iPhone in 2007. De atunci, numele de Apple a inceput sa infloreasca pe buzele a tot mai multor oameni din lumea intreaga.
Ideile, filosofia de viata, discursurile lui si nu in ultimul rand produsele pe care le-a inventat practic, fiind pionier pe piata IT in multe dinte realizarile lui, au inspirat pe multi si sper sa continue sa o faca si de acum incolo. Asa numitele iDevice-uri din afara sferei PC (iPod, iPhone, iPad) au schimbat viata multor oameni si cred ca nu exista persoana, care sa aiba cat de cat tangente cu gadgeturile, si sa nu isi doreasca sa detina macar un produs Apple.
Eu, recunosc, sunt un fan al produselor Apple si am vista mult timp sa pot avea cat mai multe dintre ele... in sensul in care am considerat ca m-ar ajuta. Cel mai vechi si cel mai mare vis al meu, legat de aceste produse, a fost sa am un MacBook Pro, vis pe care anul acesta am reusit sa mi-l implinesc. Pana la acel moment, incet incet, mi-am dotat colectia pe rand, in decurs de cativa ani cu urmatoarele:

- iPod nano 3G

- iPhone 2G
- iPhone 3GS
- MacBook Pro 13" unibody
- iPhone 4

Ce parere aveti voi, despre Steve Jobs, Apple si ce produse detineti sau vi-ati dori?
Astept cu interes comentarile si parerile voastre...
Pana la urmatorul articol, sa auzim numai de bine!

Un comentariu:

Anonim spunea...

Nu am si nu imi doresc un produs Apple.
Ce a facut Apple cu multi ani in urma cand a inovat piata cu primul produs, a fost sa ia o tehnologie existenta, foarte buna, dar prea complexa pentr nu majoritatea end-userilor, si sa o adapteze, simplifice (scoata functionalitati care nu foloseau omului de rand) apoi sa o branduiasca si sa inregistreze facand-o proprietatea sa.

Realizez ca dpdv. al marketingului si al design-ului Apple si Jobs au facut ceva la ce multi altii doar viseaza, dar nu pot impartasii adminratia altora pentru aceasta firma pentru ca nu ma includ in publicul tinta.