joi, 2 iunie 2011

Tacerea e... de multe ori, pur si simplu tacere...

"Nopti fara vise... intrebari fara raspuns..."
Holograf - Dincolo de nori

Se spune ca si tacerea e un raspuns... dar oare asa e? Tacerea, intr-adevar, poate lasa loc de interpretare... dar poate uneori o interpretare poate duce spre un rezultat bun... iar alte ori nu... asa ca de sa nu luam mai bine tacerea asa cum e ea... liniste, calm, plutire...
Nu cumva uneori, sau de cele mai mute ori tacerea e doar tacere?
Alteori poate fi considerat un preludiu, destul de sadic, e drept, pentru ceea ce urmeaza...
Altadata, tacerea e doar momentul dinaintea furtunii... sau poate tacerea e modul de a evita o furtuna... Poate ca in locul unui raspuns care sa produca sau sa provoace furtuni, tacerea este un mod de retinere a unor idei, o refulare...
Asa ca, intrebarile care necesita un raspuns, dar la care nu se si intampla sa apara unul, probabil trebuie reformulate sau puse in alt moment...

6 comentarii:

Vio spunea...

Tacerea e cu siguranta un raspuns ... insa mult prea tarziu ne dam seama de acest lucru, e linistea din'naintea furtunii...
Oamenii au un fel aparte de a intelege lucruriile si de a le interpreta, unii inteleg mai devreme altii mai tarziu.
Alteori dam vina pe conjunctura cand defapt si de drept noi suntem proprii raspunzatorii, uneori spunem : am vrut, dar sa intamplat asa ...
Fiecare decide ... mai devreme sau mult prea tarziu

Anunturi Iasi spunea...

Buna ziua
Numele meu este Constantin Iacob si va propun sa facem un schimb de linkuri - 3 way link exchange - in sensul ca eu voi pune linkul dumneavoastra pe http://iasi-lantul-amintirilor.blogspot.com/ iar dumneavoastra imi adaugati un link catre http://iasi365.com cu titlul Iasi (fara diacritice)
Astept raspuns de la dumneavoastra indiferent daca acesta este pozitiv sau negativ. In caz ca sunteti de acord trimiteti-mi titlul pe care il doriti si linkul
O zi buna va doresc.

Lucian A. spunea...

@Anunturi Iasi

cu cea mai mare placre...
link-ul: www.lavramescu.blogspot.com
titlul: Just my blog
acum am faut si adaugarea in blogroll la mine.
O zi buna si bafta.

Anonim spunea...

Buna'
Ti-am pus si eu linkul cu titlul dorit. O zi buna si o toamna placuta (vad ca deja s-a stricat vremea)

Anunturi Iasi spunea...

scuze, am dat click gresit si a aparut anonim mesajul.

Lucian A. spunea...

nicio problema... o zi cat mai faina... si vorba ta... o toamna cat mai placuta ;)
Bafta