sâmbătă, 13 noiembrie 2010

Ultima noapte in "Atlantic City" ... va urma prima in "Las Vegas"

De data asta, pokerul de vineri seara chiar se sfarseste. Sau cel putin, va lua o pauza foarte mare. Am decis ca e mai bine asa pentru ca prieteniile sa ramana intacte. Asa ca, am sa ma mut pentru o perioada intr-un alt grup, mai concentrat pe poker. Probabil mizele vor fi un pic mai mari, dar la final cand se trage linie, e tot cam pe acolo. Marea problema este ca in partidele de vineri seara s-a cam pierdut placerea de a juca poker si a fost inlocuita de neatentie la joc si mult prea mult vorbarai. Astfel, am sa incer sa ma mut intr-o alta liga :-D. De aici si titlul postului... din "Atlantic City" spre "Las Vegas".
Cu regret, se sfarseste o etapa, dar cu speranta, incepe o alta.

6 comentarii:

bazaconii spunea...

Ati inceput sa va incaierati pentru 5-10 lei?

Lucian A. spunea...

NUUUUUUUUUUUUUUU. Nici pe departe. Din contra ne simtim bine, radem, glumim, bem... dar din pacate prea mult. Iar scopul principal al serii ar fi trebuit sa fie pokerul. Adica pentru aia ne strangem acolo. Dar nah... shit happens.

vladdracu spunea...

oricum luci tot timpu pierde
oricum si la orice joc de noroc

vladdracu spunea...

eu te astept pe bwin
la o tabla ca baietii
o noapte intreaga te tine?

Lucian A. spunea...

@vladdracu
1. Am castigat aproape in fiecare seara macar o partida.
2. Ma tine, dar inca nu o fac. :P

Lucian A. spunea...

@vladdracu
Si mi-ar place mai mult live decat online...