joi, 4 noiembrie 2010

Inainte de Steaua - Utrecht



Mi-am propus in seara asta sa fac un mic experiment. Asta, ca sa scap de emotii si sa nu imi fie toata concentrarea priponita in meci. Astfel, am sa postez despre acest meci, inainte, la pauza si la dupa. Voi incerca sa fiu coerent si obiectiv... daca va iesi vom mai vedea... :P

Asadar... inainte de meci.

Echipa Stelei se prezinta astfel:
Asezare: 4-2-3-1
12. Tătăruşanu - 18. Martinovici, 6. Gardos, 23. Geraldo, 14. Latovlevici - 32. I. Apostol, 21. Ricardo - 16. Nicolita, 28. B. Stancu, 10. Cr. Tanase - 24. Surdu
Antrenor
: Marius Lacatus
Rezerve: 33. C. Lungu, 7. Szekely, 8. Răduţ, 20. Anghelov, 26. Bicfalvi, 91. C. Matei
Absenti: Kapetanos (suspendat), Galamaz, Brandan, L. Marinescu, Bilaşco, Onofraş (fără drept de joc), Emeghara (accidentat)

Acum, predomina speranta si calculele. De cate puncte avem nevoie in ultimele 3 meciuri (inclusi acesta), ce ne-am dori sa se intample in celelalte partide, ale adversarilor nostrii? Ce se mai poate repara in caz de remiza? Dar in caz de infrangere? Hoooooooo...! Am zis speranta. :) Regandim... noi batem pe Utrecht, iar Liverpoolcel putin nu pierde cu Napoli. Buuunnn... Asta ar insemna: 1.Liverpool minim 6 p; 2. STEAUA 5p; 3. Napoli maxim 4p; 4. Utrecht 4p. Ufff... OK. Pana aici suna bine... Doamne ajuta!

Pregatim tricourile, fularele, biletele (cei care au posibilitatea sa mearga la meci), berea (noi cei de acasa din fata televizoarelor) si ceva de rontait (toata lumea) si.....
FORZA STEAUA!!! VINCI PER NOI!!! FORZA STEAUA!!!
"Trup si suflet pentru culori
O echipa ce face furori
Daruiti-va ca noi
Vrem sa fim invingatori!
Pentru Steaua ... Ne dam viata!!!"

PS. Sa ne reintalnim optimisti si la pauza si satisfacuti pe deplin la final... Asa sa ne ajute DUMNEZEU!

Niciun comentariu: