sâmbătă, 10 octombrie 2009

De aia ...

Serbia - Romania 5-0

Victorie mult mai clara decat o arata scorul...
De aia jucatorii lor costa cat costa si de aia ai nostrii costa cat costa.
De aia jucatori lor joaca pe unde joaca (Anglia, Spania, Italia la cluburi mari) iar ai nostrii, cu 2 exceptii, joaca prin Ukraina, Rusia, Emirate, ...).
Atata stim, atata putem atata facem.

5. ROMANIA ...........9p .......15 goluri primite ...intre timp s-au nfacut 17
6. Faroe .............4p .......15 goluri primite
... aici am ajuns, aici suntem acum.

Miercuri, derbiul suferintei: Romania - Faroe

*Acest post l-am inceput la scorul de 2-0, dar nu am pus scorul. Am asteptat finalul pentru ca simteam ca mai luam. Si mentin parerea cu victorie mult mai clara decat o arata scorul.

3 comentarii:

Anonim spunea...

big chief! ete pula!
de aia!
ma bucur ca le-au tras-o sarbii, ne-au dat cu terenu' in cap!
ne-au zdrobit, cam asa cum te zdrobesc io pe tine la sah :d
si asa o sa ne-o luam la buci cu nationala cat timp exista mircea sandu si basescu(na, ca aici ti-am dat-o la operatie), lupescu, steaua si dinamo. de aia!

horsie, just remember:
whether you fuck or not, time passes, you dick!
banel one of us!
muie steaua (2003)!

Anonim spunea...

acelasi grup de prietenii tai care e buni si cunoaste mult,te anunta,ca,.......................
.................................
.........................oooooo...
..ăăăăăăăăă....hmmmm......paaai....
....ăăăă....căăăăă.....ti-am invidat blocu...sau blogu?sau nu?si ca nu mai scăpi.
las' ca asa mai rade lumea si te facem feimăs.
mai citeste si comentariile din postarile vechi.

acelasi grup de prietenii care e buni si cunoaste mult(adica eu cu fratemiu)...sau...hmmm...ăăăăăă.....
pai....fratemiu cu io?? nu conteste,noi futut blogu la tine si o sa mai sexăm la el.
sper ca tu nu suparat ca noi facut dragoste pasionala cu acesta blogu care este si va fi,olueiz of cors.
si nu injurat la noi ca noi nu inghitem vrajeli dinspre tine,ca noi nu beat ci iubit la tine ca tu prieteni cu noi estem olueiz.
noi vrut sa mai spus ceva la tine ca de sfarsit asa....dar...ăăăăă........uitat la noi,dar ti pupam si asteptam cu incredere rodul cujetarii tare di mare blogăr/blogist/blogar/blogui/bloghel/blocel/bloguras si bagam comenturi la tine pana ajungi nambăr uan in zelist.
nu lasat la noi sa asteptat mult perche noi voglio citire questa blogo e pero no,noi si comentare aicii per sempre,eeeeeeeee....ma che cazzo?

lo stesso gruppo di amici che è buono e sa di più

Lucian A. spunea...

:):):):):):):):):):)
Mi-a facut realmente placere sa citesc commenturile voastre, voi acesti frati grim ai timisoarei mioritice. Cuvintle voastre bagat la mine la cap si inima si normal ca oulueiz uil bi frends. :)
Nu suparat la mine ci distrat copios voi pui de bozgori italieni ce sunteti.
Cand vorbiti de Steaua sau BAsescu deveniti niste mici hahalere sa cum ar zice Base: "Ce faceti acolo, bai GAOZARILOR. Ha hah ha, ce-mi plac glumele mele."