joi, 2 decembrie 2010

Crestem si ne facem mari si frumosi - 500 unici...

Iata ca am ajuns la un numar de 500 vizitatori unici pe acest blog si aproape 4.000 de vizualizari si asta intr-un termen mult mai scurt decat m-am asteptat eu.

Pe 19 octombrie 2010 am reinceput activitatea pe blog, moment in care contorul de vizualizari indica undeva in jur de 200 (asta in conditiile in care trecuse mai bine de un an decand era instalat) iar flag counter-ul nu era instalat si nici nu foloseam alt contor pentru a vedea cati vizitatori unici erau in acel moment... dar eu banuiesc ca max 10.

Incet, incet, postand in fiecare zi si activand cu comentarii si pe alte bloguri, am reusit sa ating 250 de vizitatori unici si 2500 de vizualizari dupa mai putin de o luna, pe data de 16 noiembrie 2010, cand am si scris un articol de multumire pentru voi toti care ati ajutat la cresterea acestui blog.

Acum, mai precis pe 30 noiebrie (adica la doar doua saptamani de la celalat moment jubiliar), am ajuns asa cum am scris si mai sus, la 500 vizitatori unici si aproape 4000 de vizualizari.
Intrucat sunt convins ca acum va veni un moment al stagnarii sau al cresterii mult mai incete, urmatorul obiectiv pentru mine, va fi aceala de a incerca sa va aduc pe cat mai multi dintre voi, zilnic, pe acest blog si sa cititi cel putin cate un articol. Iar in momentul in care se vor strange 300-400 de vizualizari zilnice, voi stabilii un alt obiectiv, o noua stacheta... si voi dori de fiecare data sa o depasesc cu brio.

Ma vad nevoit si fericit sa va multumesc din nou, pentru aceasta crestere foarte frumoasa si avand in vedere ca maine este ziua mea, am sa iau acest lucru ca pe un cadou din partea voastra. 
Mii de multumiri

Niciun comentariu: