miercuri, 15 decembrie 2010

Sunt inca prin zona...

Nu, nu am murit... asa cum poate au crezut unii.
Nu, nu m-am lasat de blogging... asa cum poate au crezut altii.
Nu, nu m-a lasat inspiratia
Nu, nu am ramas fara cuvinte
Nu, nu vin cu scuze sau motive jalnice... pur si simplu nu am mai scris.

Mi-ati simtit lipsa? ... poate unii da, poate unii nu... poate unii nici nu au remarcat ca am lipsit...

In orice caz, sunt inca prin zona si nu am de gand sa plec nicaieri... Asa ca...

Da, am sa mai scriu...
Da, am sa continuu si cu "Maxima zilei" si cu "Coverul meu"...
Da, am sa postez si chestii interesante pentru unii si care pentru altii vor fi complet neinteresante.
Da, am sa continui sa imi insir ganduri, idei si momnete...

Deci, sper sa reveniti pe acest blog cu placere si sa cititi in continuare macar cum ati facut-o si pana acum.
Lectura placuta!

Niciun comentariu: