miercuri, 16 iulie 2008

Muiocu' ne vegheaza!!!


Uneori îmi vine sa-mi iau câmpii... De ce naiba trebuie să fie chestiile simple atat de complicate? Uneori parcă mi se întunecă mintea şi nu mai înţeleg nimic... Ideiile parcă pur şi simplu se îmbină şi se contopesc într-un imens nimic... Acte, muncă, nuntă, renovări, gadgeturi (dorinţe nematerializate) ...
Ce să fac mai întâi? Ce să planific mai riguros? Pe ce să direcţionez mai întâi fondurile? De fapt care îmi sunt priorităţiile???
Vreau şi eu un credit nelimitat şi nerambursabil de sănătate, de bani, de timp, de resurse, de ... Din pacate nu există, sau nu îndeplinesc condiţiile petru acordare. :) Dacă eram cetăţean kuweitean, măcar se putea întâmpla ca, creditul luat să se anuleze într-o zi din ordin prezidenţial... în schimb aici la noi, ne afundăm tot mai adânc în vise şi credite pentru îndeplinirea lor, şi răzbim din ce în ce mai greu... Dar asta e, ce să-i faci? Trăim în Romania şi asta ne ocupă aproape tot timpul...

Un comentariu:

Claudiu Boanca spunea...

Ca sa nu mai ai mintea intunecata ... iti recomand un redbull pt ca iti revitalizeaza mintea, gandirea, trupul ... dar sa nu il bei asha gol ... cu ceva intoritor!!! am auzit ca A LU' WALKER COPIL e prin orash si e super oferta ... :)) dk iti doresti ceva da-te peste cap de 3x, dk nu te transformi inseamna ca nu mai are rost sa iti cumperi!!! :))) Succes la HP PAVILION DV6645EN .....