joi, 17 iulie 2008

In randul oamenilor normali?



Astazi, un prieten de al meu si-a luat laptop. E foarte extaziat... si eu in rand cu el. Asa ca, dupa ce in urma cu doar o zi, eu impreuna cu acest prieten si cu inca un prieten am mers sa vedem un magazin de calculatoare - doar asa, de amorul artei, pentru ca un alt prieten de al nostru ne-a zis... "Sa vedeti ce leptopuri faine au aia acolo..." - si ne-a atras o oferta. Deci tin sa precizez ca, acel magazin parca are pact cu diavolul. Ieri am fost sa vedem...fara intentie de cumparare - chiar daca toti trei ne doream de ceva vreme un laptop - iar azi pe la ora pranzului Mr. B ma suna si imi spune "Ghici ce imi cumpar?" ...la care raspunsul meu a venit firesc "Aaaaaaaahhh, ce iti iei? Laptop????"
De la celalat telefon s-a auzit un "DDDDDDDAAAAAAAAA!!!!!!!! Laptop. Imi iau laptop". Parca instantaneu, la mine in creier s-a aprins o flacara... si un gand "Hm... de ce sa nu imi iau si eu laptop???" NEBUNIE, nu? Dar, asta e. Pur si simplu am cedat dorintei... dar inainte de a face pasul, tocmai il zarisem pe celalat amic pe mess si l-am contactat, dandu-i vestea cea mare...'Unul dintre noi tocmai isi luase laptop'... nu puteam sa ramanem insensibil si sa rupem cercul, vraja sau pactul cu diavolul al acelui magazin... deci eu am mers astazi am fo' si eu acolo si mi-am comandat un laptop, care ar trebui sa apara maine sau sambata...
Celalalt prieten al nostru auzin vestea de pe mess iar mai apoi consecinta revarsata in actiuniile mele post stire mess, a spus ca maine actioneaza si el BUTOANELE pentru achizitionarea unui laptop...binenteles...de la acelasi magazin. WOW ce tare. Dintr-o curiozitate inocenta am ajuns sa cadem in patima cumparaturilor IT. Pentru ca sunt convins ca nu se va termina totul aici...

2 comentarii:

StiuCuvinte spunea...

normal ca nu se va opri totul aici... o sa va luati tot felul de gadget-uri si decice-uri pentru el.... o sa va luati pana si beculetz pentru tastare in intuneric, din acela care sa lumineze doar cat sa vezi tastele.... normal ca o sa va achizitionati gentutza aferenta laptop-ului, speciala pentru el... apoi probabil ca nu o sa vreti decat sa aveti wireless pe el... sau eu stiu, poate va pacalesc cei de la orange / vodafone, cu vreo oferta. apoi urmeaza un web cam, din acela care se agatza de de el (camera web veche, parca nu se mai potriveste cu jucaria nou achizitionata...) aaaa, bineinteles ca e necesar un mouse jmeker rau... tot wireless... parca vad... un card multimedia va face cu ochiul, poate si un hard disk intern... eventual extern... poate si o baterie de rezerva.
categoric ati facut un pact cu diavolul.... clar !

Lucian A. spunea...

:))

Mare dreptate ai... geanta deja mi-am comandat-o, de modem wireless la Vodafone deja m-am interesat dar momentan o las mai moale. Mouse cu siguranta am sa imi iau, :) daca nu wireless macar cu fir retractabil. Cat despre webcam o am incorporata...:P Chiar si baterie m-ar tenta dar am vorbit cu un prieten si mi-a zis de vreo 100 - 150 de E. Asa ca nici macar nu m-am mai uitat pe net sa vad.