marți, 20 ianuarie 2009

Gadgeturi, sau my wishlist

Am tot stat si m-am gandit ce gadgeturi sa mai imi iau. Si am ajuns la concluzia ca, cu siguranta as avea nevoie de un home cinema, un ipod, un hdd extern pe usb, un acumulator de mai lunga durata pentru laptop, o chitara electro-acustica si... lista ramane deschisa, se va reactualiza odata cu achizitionarea rand pe rand a celor mai sus expuse.

Acum, dupa cautari pe net, am ajuns la urmatoarele concluzii:

Home Cinema - alesul este - Samsung HT-THX35
IPod - cel mai mult mi-ar place un IPod Touch, dar cred ca nevoilor mele si mediului in care va fi folosit cel mai bine se potriveste un Nano 3rd generation de 8Gb
HDD Extern - as dori un WD Passport Essential de 320Gb sau chiar de 500Gb
Chitara electro-acustica - cam orice Fender (nici nu am pretentii, nu?)

Daca aveti sugesti cu privire la anumite posibile achizitii sau alte favorite la cele enumerate de mine... astept cu caldura.

Niciun comentariu: