luni, 13 iulie 2009

Leapsa

Am luat si eu o leapsa de la cineva...daca va place, puteti sa o luati si voi. :P

SUNT foarte comunicativ, jovial, inteligent, uneori razna, rocker, stelist pana la moarte, dependent de calculator si de internet...si pe deasupra insurat
AS VREA mult prea multe, pentru ca sa le descriu aici + un bebe si sa ma las de fumat :)
PASTREZ multe chestii care poate nu le voi mai folosi niciodata
MI-AS FI DORIT sa am puterea sa fac lumea mai buna, in toate privintele...si pe STEAUA campioana
NU IMI PLACE sa fiu folosit, mintit si faptul ca uneori sunt prea bun cu altii
MA TEM ca situatia din Romania nu se va schimba pentru multa vreme de aici inainte
AUD foarte multe, dar in ultima vreme uit cam mult
IMI PARE RAU ca nu m-am tinut serios de cantat, dar poate nici acum nu e tarziu...
IMI PLAC mancaruruile chinezesti, italiene, arabesti, cartile bine scrise,
NU SUNT o persoana cu mai multe fete
DANSEZ uneori, dar atunci foarte mult
NICIODATA nu spune niciodata. Toate lucrurile incep de undeva
RAR jignesc oamenii
PLANG destul de usor la chestii emotionante, fie ca sunt de natura buna sau rea
NU SUNT INTOTDEAUNA online, mai stau si invisible...:P. Acum serios, NU SUNT CHIAR INTOTDEANUA binedispus
NU IMI PLACE DE MINE atunci cand sunt lenes, beat, neinspirat sau neatent cu persoanele la care tin
SUNT CONFUZ doar in vise uneori, sau cand privesc un meci din campionatul romanesc de fotbal dupa ce tocmai am vizionat un meci in Champion's LEague sau din Premiere League...sunt confuz intru-cat nu stiu daca cea ce se joaca la noi e fotbal sau nu...
AM NEVOIE uneori de mai multa intelegere a celor din jur si sa castig la loto :P
AR TREBUI sa muncesc mai mult, sa-mi lichidez creditul, sa nu mai dau bani imprumut, sa fumez cat mai puti sau chiar sa ma las, sa nu mai stau atat de mult pe calculator sau pe laptop, sa ma culc mai devreme, sa am mai multa grija de sanatatea mea, sa-mi petrec mai mult timp cu sotia mea, sa facem un bebe, sa....ar trebui cam multe... sa vedem cate se vor intampla...

Niciun comentariu: